ROUCEK AUTO

+420 777 661 368, +420 478 470 267 info@roucek-auto.cz

Menu

CARCOM v praxi

Podívejte se, jak Vám může být prospěšný systém Carcom v praxi.

CARCOM v praxi. Síla, kterou pocítíte.

Carcom a jeho efekt ve všech fázích prodeje.

 

Představte si situaci, kdy jste zákazníkem, sháníte vůz a obcházíte různá dealerství. Už jen to, že navštívíte dealera s Carcomem Vám zaručuje, že o Vás bude pečováno v těch nejlepších podmínkách. Dostane se Vám každá informace přesně v ten čas, který si řeknete, nebo co Vám přesně prodejce slíbil. Ba co víc, dostanete i spoustu dodatečných informací, které se Vám pro rozhodování o koupi budou hodit. Jste nadšen.

A právě na formě nadšení, s jakou péči svým zákazníkům věnujete, funguje celý systém Carcom. Dokáže se věnovat všem zákazníkům, a to přesně tak jak si určíte. Po celou dobu rozhodovacího a nákupního procesu.

Pojďme si krok po kroku rozebrat, jak se rozhoduje Váš zákazník, a jakou roli v jeho rozhodování hraje Carcom.

Rozhodovací fáze

Tato fáze prodeje nových vozů je pravděpodobně nejdůležitější. Zákazník je ve stavu, kdy přemýšlí o novém voze a vyhledává informace. Zde je třeba pochopit, že v dnešní době nepotřebuje pro informace navštívit Vaše dealerství, ale může si základní informace vyhledat sám, na internetu.

Již zde je velmi důležité působit na zákazníka. Dnes nesmíte čekat, až si Vás najde sám. Podejte mu informace, které hledá, a on si je rád stáhne. (o tom, jak odchytit zákazníka se dočtete více zde). Carcom tyto informace umí zákazníkovi přesně podat.

V tuto chvíli Carcom odchytává první zákazníky a má dostatek času s nimi komunikovat a utvrzovat v tom, že Vaše vozy a právě Vaše dealerství je to optimální, kde by měl ve finále vůz nakoupit. Carcom sleduje, co zákazník s jeho komunikací dělá a dokáže komunikaci přizpůsobovat.

Fáze testování

V této fázi již zákazník má vybrány 2 – 3 modely vozů, které se chystá ozkoušet. Carcom již se zákazníkem delší dobu komunikuje a prezentuje mu fakta, proč by zákazník měl přijít ozkoušet vůz právě k Vám. První, kdo ho napadne budete jistě Vy. První důležitá činnost, tedy přilákání zcela nového zákazníka k Vám, je za námi.

Fáze prodejní

Imaginární zákazník z internetu přichází poprvé do Vašeho dealerství. Je důležité, že přichází na základě péče, kterou mu Carcom věnoval. Přichází s pocitem, že je o něj dobře postaráno. Ano, teď je čas na reálné zkušenosti a dovednosti Vašeho prodejce. Koneckonců to je a vždy bude ten nejdůležitější faktor. Věci se však s Carcomem dají do pohybu, jakmile zákazník Vaší prodejnu opustí.

Sami víte nejlépe, co na zákazníky působí a co ne. Sestavíte si takový sled informací, které chcete doručit svým zákazníkům. Mohou to být zajímavé recenze, fotografie, interiér, vysvětlení kladů značky, videa a samozřejmě vhodně sestavené informace, proč koupit vůz právě u Vás. Carcom bez Vaší práce zajistí, že všechny tyto informace bude každý Váš zákazník vědět.

Carcom dokáže sledovat, jak každý zákazník s Vašimi informacemi zachází. Kolik nad nimi tráví času, jak často se k nim vrací a dokonce co po přečtení dělá. Není nic lepšího pro Vašeho prodejce, než tyto informace mít a dokázat jich využít v následným kontaktu.

Carcom dokonce sbírá zpětnou vazbu od Vašich zákazníků, kontroluje, zda se jejich preference nezměnili, podává Vám reporty, … Prodej se dostává na zcela novou dimenzi.

Fáze poprodejní

A konečně fáze poprodejní, která je zcela jistě mnohem důležitější, než předprodejní. Jakmile se člověk stane Vaším zákazníkem, je správný čas na to, začít o něj pořádně pečovat. Vždyť je to právě on, kdo svěřil peníze Vaší firmě a je schopen ve svém okolí doporučovat. A jak jistě víte, doporučení je to, co nejvíce prodává.

Carcom v této fázi vhodně komunikuje se zákazníkem, doručuje mu informace, které by se mu k vozu mohli hodit, pozve ho na opětovné doškolení, informuje ho o originálním příslušenství k jeho vozu, upozorní ho na servisní prohlídku. Zákazník je jednoduše jako v bavlnce.

Celá komunikace, která z Carcomu odchází je plně personifikována. Odchází z emailu Vašeho prodejce, komunikuje vždy jen o produktech, o který má zákazník zájem (nebo je dokonce vlastní). Na jednotlivých komunikacích tak nelze poznat, že je neposílá skutečně prodejce. Že nemáte ideálního prodejce, který nikdy nezapomíná. Na nikoho.

Umíte si představit ten rozdíl, když zákazník přijde k dealerovi, který vše dělá tou starou cestou, a když přijde k Vám, kdo máte Carcom?

Kontaktujte nás a získejte ještě podrobnější informace o systému Carcom!