ROUCEK AUTO

+420 777 661 368, +420 478 470 267 info@roucek-auto.cz

Menu
ROUCEK Auto

Chytré řešení pro automobilové dealery

[title size="2"]Identifikace peněz[/title]

[one_half last="no"]
[tagline_box title="Identifikace peněž" description="Soustřeďte svoji sílu pouze tam, kde jsou peníze"][/tagline_box]
[/one_half]
[one_half last="yes"]

[/one_half]
[one_third last="no"]

Vyhledání peněz

Často dochází k oslovování klientely, která nemá dostatečnou profitabilitu pro Vaši firmu. Dochází tak k utrácení Vašich firemních peněz. Pomůžeme Vám najít cílovou skupinu, která Vám vaše investice skutečně vrátí.
[/one_third]

[one_third last="no"]

Vyhledání marží

Soustřeďte se na produkty, které Vám přináší zisk. Pomůžeme Vám identifikovat, na které produkty se soustředit a přemístit na ně Vaše firemní zdroje. A to v rámci předchozí analýzy profitabilních klientů.
[/one_third]

[one_third last="yes"]

Vyhledání příležitostí

Často se stává, že jsou firemní zdroje soustředěny na produkt / službu, která nepřináší očekávaný zisk. Rádi za Vás spočítáme různé scénáře, které mohou / nemusí být pro Vaší firmu přínosem. Sami se pak rozhodnete, jakou cestu zvolit.
[/one_third]

[title size="2"]Zaměření na cíl[/title]

[one_half last="no"]
[tagline_box title="Zaměření na cíl" description="Utrácejte peníze pouze tam, kde se to vyplatí!"][/tagline_box]
[/one_half]
[one_half last="yes"]

[/one_half]
[one_third last="no"]

Strategický klient

Ze zkušeností našich klientů víme, že investice do marketingu jsou často vynakládány velmi nesprávnou cestou. Stejně jako v jiných odvětví i v automobilovém průmyslu platí, že pouze 20 procent klientů tvoří 80 procent zisku. Zjistíme Vám, kteří to jsou a co je bude zajímat.
[/one_third]

[one_third last="no"]

Cesta klienta

Každý klient před svým nákupem hledá informace o produktu. Pomůžeme Vám identifikovat, jakou cestu Váš zákazník před nákupem prochází. A vymyslíme pro Vás projekt, který ho budou celou cestou doprovázet. Nesmíte ho ztratit.
[/one_third]

[one_third last="yes"]

Finální rozhodnutí

Spousta obchodníků tvrdí, že nejdůležitějším prvkem v prodejním procesu je finální rozhodnutí. Dokážeme Vám, že to není pravda. Nejdůležitějším prvkem je fáze nákupního procesu, kdy Váš klient prochází dostupné informace a začíná Vám věřit. Pokud Vám nevěří, nekoupí od Vás.
[/one_third]

 

[title size="2"]Informační sdělení[/title]

[one_half last="no"]
[tagline_box title="Informační sdělení" description="Donuťte zákazníky, aby Vám věřili!"][/tagline_box]
[/one_half]
[one_half last="yes"]

[/one_half]
[one_third last="no"]

Hledání výhody

Lidé nekupují automobily náhodně, ale hledají výhodu (přidanou hodnotu), kterou jim vůz přinese. Tuto přidanou hodnotu však nehledají pouze na produktu samotném, ale i na obchodníkovi, u kterého si vůz pořídí. Je sice hezké, že Váš prodejce dokáže všechny tyto výhody vyjádřit, nicméně kdo je sdělí zákazníkovi, který k Vám nepřijde?
[/one_third]

[one_third last="no"]

Definování cesty k Vám

Pomocí našich propracovaných metod umíme zákazníka přesvědčit, že v rámci svého nákupního cyklu nevynechá Vás i v tom případě, že by jinak o Vaši firmě vůbec nevěděl. U těchto zákazníků, kteří jsou nad rámec Vaši cílové komunity si pak rozhodujete sami, jak s nimi naložíte. My Vám budeme garantovat fakt, že se Vám ozývat budou.
[/one_third]

[one_third last="yes"]

Posilování Vaši pozice

V rámci projektů na posílení prodeje, které Vám pomůžeme navrhnout budete o krokm napřed před Vaši konkurencí. Zákazníci si tohoto všímají a ocení to. Z našich zkušeností nás nejvíce teší fakt, že naši klienti nám často říkají, že díky našim projektům jim zákazníci říkají, že je zaujal právě daný krok napřed před svou konkurencí.
[/one_third]

 

[title size="2"]Finální prodej[/title]

[one_half last="no"]
[tagline_box title="Finální prodej" description="Realizujte koncový prodej s vyšším ziskem!"][/tagline_box]
[/one_half]
[one_half last="yes"]

[/one_half]
[one_third last="no"]

Mechanizmy prodeje

Díky propracovanému procesu prodeje, kdy se na zákazníka po celou dobu nákupního rozhodování působí z několika různých kanálů, dokážete získat na svou stranu klienty Vaše, ale i konkurence. Mechanizmy se pro každé dealerství liší. Nechte si od nás zpracovat plán, který bude vyhovovat právě tomu Vašemu.
[/one_third]

[one_third last="no"]

Zpracování nabídek

Aby celý proces prodeje dokonale fungoval a mohl se v průběhu měřit a modifikovat, musí být reakce z Vaši strany vždy normována. Buďto si to můžete obstarat sami, nebo Vám přizpůsobíme automatický systém reakce na poptávky. Koncový zákazník se bude cítit vždy obstarán a vy získáte více času na to, abyste se mohli konkrétnímu klientovi řádně věnovat.
[/one_third]

[one_third last="yes"]

Přizpůsobení situaci

Automobilový trh je velice háklivý na různé faktory, které s novým modelem přicházejí při jeho uvádění. Ať už to jsou recenze v odborných časpoisech, skladové zásoby, kvóta vozů pro danou zemi, nebo bonusová politika. Máme vypracováný podpůrné projekty, které dopředu s těmito situacema počítají a dají se nasadit tak rychle, že budete první, kdo na to reaguje. Zákazníci to ocení!
[/one_third]