ROUCEK AUTO

+420 777 661 368, +420 478 470 267 info@roucek-auto.cz

Menu

CARCOM - Podrobné informace

Když chcete vědět více o produktu Carcom

Sekce podrobných informací je rozdělena do sekcí, které reflektují základní funkce systému. Na reálné výsledky Carcomu se můžete podívat v sekci Carcom v praxi, nebo si ozkoušet komunikaci v naší demoverzi Carcomu.

 

Automatická péče a komunikace

Carcom Vám v žádném ohledu nediktuje, jak máte s Vašimi zákazníky komunikovat. Jste to Vy, kdo je pánem a kdo určuje, co přesně Vaše zákazníky zajímá.

Celá implementace řešení tedy začíná definováním skladby informací, které budou pro Vaše zákazníky zajímavé.

Druhým krokem pak je definování, kdy chcete dané informace zákazníkům posílat. Toto se dá v Carcomu vytvořit i pro každý model (nebo značku vozu) zvášť.

Schéma komunikace, které bude výsledkem těchto úvah, je znázorněno na obrázku – Schéma předprodejní komunikace.

CARCOM-schema1

Carcom se pak postará o distribuci vytvořené komunikace pro všechny modely vozů, které prodáváte. Ke snadnému zadávání zákazníků do systému má Carcom vytvořené přívětivé uživatelské rozhraní,v němž zadávání nových zákazníků nezabere déle, než pár vteřin.

Samotná distribuce komunikace je zobrazena na obrázku 2.

Carcom-Schema2

Obdobným způsobem se definuje komunikace pro předprodejní i poprodejní fázi.

 

Sledování zákazníka

Carcom disponuje unikátní funkcí, a to sledování chování Vašich zákazníků. Právě tato funkce je v prodeji nových vozů velmi hojně používána. Představte si, že o svých zákaznících víte, kolik času s Vašemi informacemi tráví, a dokonce co je nevíce zajímá, kterým vozům přikládají nejvíce pozornosti.

Je pak pouze na Vaší kreativitě, jak tyto data využijete a kdy budete Vaše zákazníky kontaktovat. Když víte, že je zajímá konkrétní model, v konkrétním barevném provedení, nabídněte ho v ten pravý čas.

 

Personifikace

Carcom je systém, který zákazníci nepoznají od klasické komunikace. Každá zpráva začíná správným oslovením (např. Vážený pane Nováku, Vážená paní doktorko Nováková, atd.). Ale co víc, onu personalizaci umí používat i v těle textu samotné komunikace.

Carcom vždy komunikuje personifikovaně a umí vystihnout správnou dobu komunikace.

 

Emailové adresy

Nastavení adres, ze které komunikace probíhá, máte s Carcomem v plné režii. Nečiní tak vůbec žádný problém, aby komunikaci spjatou s prodejem „posílal“ prodejce, a naopak komunikaci, která souvisí s Vašim servisem, posílal přijímací technik. Systém lze nadefinovat skutečně efektivně a máte vše pod svou kontrolou.

 

Automatické spouštěče

Automatické spouštěče mají v Carcomu obrovské využití. Zejména v péči o zákazníka najdou uplatnění, a Vám dají možnosti, o kterých se Vám ani nesnilo.

Automatické spouštěče dokáží rozpoznat, kdy se zákazník zajímá o jiný model, než původně poptával na Vaší prodejně a přizpůsobit mu automaticky komunikaci k jeho preferencím. Systém tak může pracovat ještě mnohem sofistikovaněji a lépe pro zákazníka, než by to dokázal samotný prodejce. Zákazník vždy prodejci neřekne, jak to ve skutečnosti s koupí má. Pomocí jeho kliků a chování to Carcom zjistit dokáže.

Pomocí automatických spouštěčů můžete rovněž pravidelně přát svým zákazníkům k svátku, k narozeninám, k výročí jednoho roku s novým vozem a spoustu dalších činností. A to zcela automaticky.

 

Vedení týmu

Systém Carcom myslí i na týmové vedení a spolupráci v prodeji nových vozů. Každá akce, která je prodejcem v systému provedena, může být reportována vedoucímu prodeje, nebo majiteli.

Vedení má tak naprostý přehled, kdo ze zákazníků ten den přišel na showroom, jaký model poptával, který prodejce se mu věnoval, atd.

 

Formuláře a průzkumy

Carcom je systém, který můžete propojit s libovolnou internetovou stránkou a sbírat na ní data přímo do Carcomu. V praxi to znamená, že v Carcomu si jednoduše, pomocí kliků myši, naprojektujete formulář, Carcom Vám vygeneruje kod pro vložení na Vaše stránky, a tak spojíte formulář s Carcomem.

Lze toho vhodně využít například na stránkách, kde prezentujete své vozy. Umístíte k nim formulář „Máte zájem o informační balíček k tomuto vozu?“. Skutečný zájemce rád informace přijme. Vám se tak automaticky dostane do Carcomu a už na něj působíte promyšlenými kanály a čekáte, až vůz koupí u Vás.

 

Bezpečný přístup z mobilů a tabletů

Všechna popsaná data máte kdykoliv přístupné na Vašem PC (Windows i Mac OSX), mobilech i tabletech. K tomu, abyste mohli pracovat Vás nebudeme limitovat tím, že musíte sedět ve své kanceláři ve firmě.

 

Výhoda ve Vašem regionu

Již si nejspíše umíte představit, jakou obrovskou výhodu Vám v regionu Carcom nabízí. Pomocí něj se budete starat o zákazníky mnohem lépe než konkurence, budete na ně působit v mnohem delším cyklu, dokážete sledovat, co zákazníci doma s Vaší nabídkou dělají, dokážete o ně pečovat i v poprodejní fázi. O každého se stejnou pílí a v předem daný a dobře promyšlený čas.

 

Kontaktujte nás a domluvte si osobní schůzku a prezentaci řešení Carcom.