ROUCEK AUTO

+420 777 661 368, +420 478 470 267 info@roucek-auto.cz

Menu
ROUCEK Auto

Chytré řešení pro automobilové dealery


    Jméno:
    Příjmení:
Email:

Vaše data jsou v bezpečí!



Přepis videa v textu:

Dobrý den, jmenuji se Aleš Rouček. Nikdy jste mě neviděli, ale znáte mě. Jak je to možné? Minulý týden jste si stáhli mou knihu Jak vydělat miliony na prodeji vozů. Jaká byla?

Pokud mi nyní věnujete 5 minut času, ukážu Vám, v čem se liší slabší prodejci od těch výkonných. Proč jeden dokáže vydělávat mnohem více peněz, než-li ten druhý.

Vy, jako prodejci nových automobilů, moc dobře víte, že hlavní faktor, proč u Vás lidé nakupují nové vozy je, že Vám věří! A právě tato věrnost, loajalita Vašich zákazníků, je kamenem úrazu Vašich výdělků.

Pojďme si vysvětlit a rozdělit cestu Vašich zákazníků před a po koupi nového vozu.
Dříve stačilo, abyste se soustředili na tu první část. Na to, aby o Vás zákazníci věděli. Většina marketingových agentur se stará o to, aby o Vás bylo vidět. Přijde mi naprosto alarmující, kolik peněz vy jim za to dáváte. Za to, aby o Vás lidé věděli.

Je nezbytně nutné pochopit, že cesta zákazníka se v dnešní době razantně změnila. Vy už nepotřebujete předvídat jeho chování a snažit se ho odchytit u sobotních regionálních novin. Tipovat, kterou cestou pojede nejvíce lidí a postavit na ni billboard. Nebo odhadovat, v jakém rádiu Váš spot uslyší co nejvíce cílených lidí a zaplatit si pozice.

Vy musíte pochopit, že cesta dnešního zákazníka je zcela jiná, než byla před 5, 10 lety. Dnešní zákazník si Vás najde, to je dobrá zpráva, najde si však i Vaši konkurenci. A s tím je třeba bojovat.

Sami dobře víte, že zákazník, který Vám nevěří, od Vás nikdy nekoupí. Je důležité si uvědomit, že zákazník, který vám nevěří Vás ani nikdy nedoporučí! A právě slovo doporučit je klíč k Vašemu úspěšnému byznysu! K Vašemu bohatství.

Podívejte se na tento graf zákaznické cesty. Vystihuje jednotlivé fáze, kterými si projde Váš zákazník.

Abyste se zákazníkem vůběc přišli do styku, musí o Vás vědět. Pokud se o něj budete starat a ukážete mu že jste profesionály v oboru, začne Vám postupně věřit. Pokud ve Vás má důvěru, je ochoten nakoupit a v ideálním případě pak doporučit.

Zamyslete se, jaký kruh Vás nejvíce zaujal, jaký je pro Vás nejdůležitější?

Existují 3 typy podnikatelů:

Vědět – prodat
Jsou tací, kteří vynakládají obrovské finanční částky do toho, aby o nich lidé věděli a snaží se jim prodat. V automobilech tento postup už dlouhou dobu nefunguje. Obvykle to bývají lidé, kteří chtějí všechno hned. Jedna z největších podnikatelských chyb.

Věřit – prodat
Pak jsou tací, kteří se snaží o své zákazníky starat a budovat jejich důvěru. Vynakládají na to jajich čas a píli. Směřují všechny kroky k tomu, aby od nich zákazník nakoupil. To je v podstatě správná cesta.

Věřit – doporučit
Pak jsou ale ti úspěšní. Oni mají pravděpodobně mnohem více času a zcela jistě vydělávají mnohem více peněz. Soustředí se na propojení zákaznické důvěry s jejich doporučením. Starají se o zákazníka před i po koupi vozu. Efektivně s ním komunikují a udržují vzájemný vztah a to po celou dobu navázání kontaktu. Oni se tolik nesoustředí na koncový prodej, protože vědí, že ten přijde sám. Oni neinvestují tolik peněž do propagace, protože vědí že to za ně dělají druzí. Užívají se všech benefitů, které moderní prodej dokáže přinést.

Mnoho úspěšných firem to již pochopilo. A neustále rostou! Největší české autobazary neinvestují částky do propagace jejich existence, ale do podporování důvěry jejich zákazníků. Do toho, aby jim lidé věřili. A funguje jim to. Neustále hledají možnosti, jak docílit toho, aby je lidé doporučovali. U starších vozů je to ale velmi těžké.

Často mi říkáte, že na efektivní komunikaci nemáte čas. Že se Vaši prodejci musí věnovat jiným, důležitějším věcem. Že občas na někoho zapomenou, že není možné se věnovat všem. Tento mýtus musíte zbořit.

Ukážu Vám, jak skutečně efektivně komunikovat se všemi Vašimi zákazníky. Tak, aby to nezabralo čas ani Vám, ani Vašim prodejcům. Tak, aby se Vaši zákazníci cítili u silného partnera, nakupovali od Vás vozy a doporučovali Vás kudy chodí.

V příštím videu si ukážeme, že s pomocí moderních nástrojů to pro Vás bude hračka! Ukážu Vám, jak docílit toho, že Vaši noví zákazníci Vám budou přibývat i v den, kdy máte celofiremní dovolenou. Vysvětlím Vám, jak pro vás může pracovat řada naprosto spolehlivých profesionálů, které nemusíte platit. Ukážu Vám, jak uděláte ze své firmy generátor na nové, cílené a skutečně profitabilní zákazníky.

Pokud se chcete tyto informace dozvědět, vyplňte krátký formulář pod tímto videem. Získáte tím přístup do všech videokurzů zcela zdarma.

Těším se na viděnou!